Sagan om Justin Bäver, del 1

Haha, tänkte göra en berättelse om en vanlig dag för Justin Bäääveeer.
Like it or not, if you like it thank u' and if you dont, whatääväär. eheheh.. rompaaah.


Ehm. Jaha.


Brak! hördes det i Justin Bävers lilla hydda.
- ÅH NÄJJJ. sa Justin Bäver och drog upp sin iphone ur... whateever, en ficka?
Han ringde sin bästa bäverpolare Usher Bäver. 
-UUSHER! du kan inte trå dätta...
-Nähähä, va, vadå?
- Assow tieeep fansen ivarderar mitt hus, ÅH MAJ GAAAD du måste göra nåt!
- Åh, jag kåmer så straax som möjligt!... eller vänta, jag måste bara hämta byxorna!
- Åkähj.

Justin tröstade sig själv med att sjunga en sång. 

"BÄÄBII, BÄÄBI, BÄÄÄBII, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÅHHHH ÅHHH! åh.. åh.. MIIN BÄÄÄÄBIIIIII"

och plötsligt så försvann alla fans bort från Justin Bävers hydda..



och just då så märkte Justin en sak.. han hade kommit i MÅLBROTTET!
Han märkte nu att han inte var en bäverunge längre!
Utanför Justin Bävers hydda blev det en väldigt tystnad.
Fansen hade blivit besvikna, det visste Justin.

Plötsligt knackade det på Justins dörr.

"åh nej, tänk om det är Selena Gomez, isånnafall måste jag fixa mig" tänkte Justin.
Han/hon sprang till sin lilla rosa make-up spegel och fjuttade på massor av mascara, foundation, och rosa läppglans. Han/hon tog en burk vax och fixade till sitt hår.

"Sådär, nu ser jag bra ut ijännnn" sa Han/hon, och öppnade dörren.

Till han/hons förvåning så var det inte Selena Gomez, (som Justin hade hoppats på)

Där stog en tjejbäver med blond peruk, tighta kläder, och en kort kort kjol, hundra kilo 
foundation, tusen kilo mascara, och en aning kilo idomin.

Då förstod Justin, det var ju HANNAH MONTANA!

Plötsligt blev Justin stum.. "Vad ska jag nu göra, hon får inte höra min ändrade röst" tänkte han/hon för sig själv



- - - -

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0