Sagan om Justin Bäver, del 2

Fortsättningen på sagan ;D
"Justin bääjbiih, hur äwr dewt med diiwg?" sa Hannah och kramade om Justin väldigt hårt. 

Justin svarade inte, (han/hon ville inte skämmas)

"Huwr måwr ungarna?" frågade Hannah.

Nu var Justin bara tvungen att svara.

"ÄÄÄH, VILKAA UNGAAR" hördes ett lite skråvligt tal från Justin.

"Ungarna, mewn bäjjbih, vad hawr häänt med din rööswt?" Sa Hannah.

"INGÄÄT" sa Justin.

"Mewn, bäjjbih. Vi hawr ju 3 stycken ungawr, kommewr du inte ihåwg?" sa Hannah.

"JAG HAR DÅM INTE" 

"Mewn, vewm hawr dowm dååh"? sa Hannah.

Då kom Justin ihåg att han gav dom till typ Dämi Lovato.

"JAG GAV DOM TILL DÄMII" sa Justin.

"WHAAAAAAAAT THEEEEEEE" skrek Hannah.

åh nej.. plötsligt förstod han att han snart nog var död.

Plötsligt förvanlades Hannah till en vild påfågel.

"I caaant bee TAMMMEEEEEEEEED" skrek Hannah så hela bäverhyddan skakade.
Miley tog ett hårt stryptag på Justin.
"KAN... INTE... ANDAS!" Skrek Justin.
Såklart så hade Justin en livvakt, Usher kom precis in i huset.

Usher kvackade någonting på påfågelska, och då slutade Hannah och blev till sitt normala
igen.

"JAG GÖR SLUT NU HÄNAAH, VI ÄR INTE GIFTA LÄNGRE, OCH JAG ÄR ENDÅ OTROGEN" Kom det ur Justins mun.

*Dramamusik*

Det blev tyst.

*syrsoljud*

Men plötsligt så gav Hannah justin en stor bitchclap.

"Jag drawr nuw tywp" Sa hannah och flög iväg.


"Det gick ju, bra" sa Usher. 

"JAPP" sa Justin.


"BÄÄBII BÄÄBII..." började Justin.

"Snälla sjung inte Justin"


"åkäjj"..


"Du Justin, ska vi dra ut?" sa Usher.
"Du vet, ladies night *host* ÖHM, jag menar killar, hänger, du vet"

Kommentarer
Postat av: sanna

hej gud så roliga sagor du skriver vi hade jätte roligt idag <333 kramisar sanna <3333333

2010-08-08 @ 21:18:19
URL: http://piruetten.bloggplatsen.se
Postat av: klara

tack<333333

2010-08-09 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0