Sagan om Justin Bäver, del 3

Justin och Usher gick ut till båten och satte sig. Hur skulle man annars ta sig till 
stan? Justin bodde ju inte precis i nåt riktigt hus, han/hon bode ju under vattnet. 

"Jahapp, vem ska vi hälsa på då"? sa Usher.

"VEM SOM HELST UTOM HANNAH" sa Justin med uttorkad röst.

"Jaha, hmm.. ska tänka" sa Usher.

Vad Usher och Justin inte visste var att dom snart blir uppätna.
Plötsligt satt Edward Cullen på kanten av båten och drägglade.

"MÅSTE, HA... BLOD" sa Edward.

"Snälla snälla, ät inte upp mig Edward, ät upp Justin istället" sa Usher.

"JA, ÄT UPP MIG ISTÄLLET" sa Justin.
"JAG SJUNGER ÄNDÅ SOM EN TJEJ"


"MM... MÅSTE.. HA MUMSBIT" sa Edward
"Eh, Edward kolla där! eh... Bella är i fara!" försökte Usher.

Och det funkade, Edward kollade dit, och Usher puttade ner honom i vattnet.

"SMART DU ÄÄH" sa Justin.

"Jag vet" sa Usher.

*romantisk musik*

Då försökte Justin pussa Usher med sina idominläppar.. 

" Vad i helv*te gör du?" sa Usher argt.
- - -
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0