Sagan om Justin Bäver, del 4

Justin vart stum ett tag, visste inte vad han skulle säga,
så han började sjunga..

"EH.. LööV Miiii, Lööv Mii, Säj THÄT JUU LÖV ME"


"Hö, det där funkar inte på mig vet du, lilla gumman". sa Usher.


"Öhm. Okäj."


Det vart tyst ett tag..

Justin klurade ut något intressant att prata om.

"Ehm, läste du Kissies blogg igår eller? fett bra asså!"

"Såklart jag gjorde" sa Usher.

"Har du hört? hon ska ju resa bort imorgon" sa Justin.

"Jaa fett kul asså" sa Usher.

"Mm, men vi kan väl typ shoppa idag?" sa Justin

"Ja visst, det gör vi" sa Usher.
Nu var båten framme äntligen framme i land, så Usher och Justin kunde gå i land.

Såklart så vart Justin vid ett enda första steg på land omringad av tusentals fjortisfans.

"SJUNG! SJUNG! SJUNG! SJUNG! SJUUUNG!!!" 

skreks det överallt i stan.

Men om han bara skulle öppna munnen och prata så skulle hans lilla sångkarriär vara slut.

Men så smart var han inte, så han började sjunga.

Han fick en mikrofon, och så kom det fram ett förfärligt..
"... BÄÄJBIIH, BÄÄBIII, BÄBIII ÅHHHHHHHHH... ÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅ.. ÄSCH, JAG SKA GÅ OCH FÅ
MANIKYR NU, SÅ BYYYYEE BIIIATTCHEEES." 

"Och kom ihååg, pospos jag elskar eer!"

- - -


Fortsättning följer.. vad sa fansen? är justins sångkarriär slut? hur ser justins manikyr ut? 

det får ni se i nästa avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0