Sagan om Justin Bäver, del 6

Det har nu gått 3 veckor sedan Justin och Kissie gifte sig, tihi. (a)

Så Justin och Kissie är påväg till en smekmånad till las vegaaas. mys.

Aja, då börjar vi.


på planet satt Justin och läste FRIDA medans Kissie sov och.. snarkade så hennes stora silikonläppar pladdrade. 

"Fixa kändiskroppen, få rihannas rumpa och lår. träna så här" läste Justin högt ur tidningen.


Plötsligt vaknade Kissie.

"Justin rariiingg, ge mig datorn, jag bahh måste skriva på min rosa värdelösa blogg" sa Kissie


"Men bby, kan du inte skippa bloggen lite?" sa Justin

"Jag.... Måste... ha... min... blogg... seriiöööst"


"Nej"


Då kokade Kissies enorma läppar upp och blev ännu större.


"Ooops" sa Justin.


Tillslut sprängdes Kissies läppar... 








.. och kissie med :D

R.I.P Kissie.
Justin satt på planet och grät. 

"VARFÖÖÖR? "VARFÖÖR"? sa han för sig själv.

Justin tog upp Kissies testamente, och där stog det med många stavfel och en förfärlig handstil:

Ge allt jag äger till min hund, fluffy.

"VARFÖÖÖR" fortsatte han.

"Är det nåt jag kan göra unga dam?" sa en kvinna som satt i sätet framför till Justin.

Och inte vilken kvinna som helst, utom Tyra Banks!

"Näääääää, men, är du.. TYRA BANKS?" Sa Justin.

"Jaaa, såklart jag är, och JAG vill att du följer med mig till min tv-show i lasvegas
och är med i Top Model!"

"JAAAAAAAAA" skrek Justin. 
"JAG HAR ALLTID VELAT VARA TOPMODEL"
Okej, nu landade planet framme i las vegas.

Justin och Tyra hoppade in i en rosa glittrig limousin..

Justin satt helt tyst men klurade genast ut nåt att säga..

"Eh, lä.. läste.. d.. du.. kiss. i.." Justin kom på att Kissies blogg tyvärr inte fans längre. När han tänkte tanken började han gråta..

"BUUUUUHHHHHHHHUUUUUU" ekade det över hela lasvegas.

Tillslut stod inte Tyra ut mer.

"Bävern, ut ur min bil, NUUUUUU" sa Tyra och sparkade ut Justin ur limon med sina ca 100 cm höga klackar.


och så låg Justin Bäver där, helt ensam..


Men så kom en räddning, snabbt. (alltså, vilken tur bävern har hela tiden O.O)


Räddningen var... Päris Hilton, universums största fjortis!


"AAAAWWHHHHH GUWD VILKEN SÖÖÖÖÖWT BÄÄÄVEER ASSO TIIIIEP"

"DÄÄÄJH SKAOW JAH TIIEPP TAH HÄÄÄÄM" sa Paris.



"OOPSS" 

- - - 

Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: sanna

skriv en tillll

2010-08-10 @ 11:54:45
Postat av: Elltizz

skriv mer!!! och sluta driv med justin efter att du har skrivit klart alla delarna!!!

2010-08-13 @ 15:54:56
Postat av: anonym

hallllllllllllllllllå seggggggt skrrrrriiv nnnnuuuuu

2010-08-16 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0