Sagan om Justin Bäver, del 7

Päris Hilton och Justin Bäver var påväg hem till Päris när dem gick igenom en skog. Plötsligt fick Päris syn på Jacob Black.
"Azzö Guuuwd wilhklen zötish hundhvalphw lixowm! Dewn måzthe jaah hah!" skrek Päris och kramade livet ur den stackars valpen som stirrade på Justin som om den försökte säga; "Rädda mig, Justin, rädda mig".
"Öhm. Päris... skawh intweh duuh släppha byrackar...jag mewnar valphen nuuh?" frågade Justin
"WHAAAAAAT THHHEEEEEEE" skrek Päris och förvandlades till en vild påfågel (favorit i repris eller? O.o)
"Äwr duuh typ Hannahs syrra?" sa Justin stumt.
"Jaah, ofc, aszå we rowck the world tiiiiep!
"Kowm Jawkihe-valphenw, vih gårh!" sa Päris och lyfte upp Jake. Jacob glodde mordiskt på Justin när dem gick iväg.
"Du ska få ångra att du inte hjälpte mig... Jag kommer tillbaka, det lovar jag dig..." sa Jacob till Justin.
"Läskwig hundh..." mumlade Justin. När dem gått började Justin gråta.
"Vart skah jah nwu taah väghen?" snyftade Justin Bäver och satte sig ner på gräset.
---
Vad kommer hända med Justin?
Kommer han någonsin komma hem igen?
Och hur kommer Jacobs hämnd se ut? Fortsättning följer! ;D
Fantasibrist, förlåt om det blev dåligt den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0