Sagan om Justin Bäver, del 10

"Shoo bre" sa Bertil innan han slängde ut Harri, Rön och Justin. (Undrar varför han slängde ut Harri och Rön? o.O)
Dem landade på Bella Swan som rastade sin get.
"Va faen håller ni på med?" skrek Bella. Hon blängde ilsket på trion och ögonen blixtrade.
Justin och Rön blev jätteförälskade i Bella medan Harri putsade sina glasögon. <3
Justin dreglade och blötte ner sin bäverpäls.
Då hoppade Rön på Bella och gav henne en blöt puss på munnen.
Plötsligt kom Edward fram. Han blev chockad och hoppade på Rön. Det blev ett stort slagsmål, men Rön vann och Edward dog ^^
Då kom Voldemort.
"Neeeeej, min lille ängel är död!" skrek Voldemort och brast i gråt.
Plötsligt kom tusen och åter tusen twilight-fans och stormade platsen. Dem grät och klagade på att deras liv var förstört. Sedan kom Harry Potter-fansen och skrattade. Sedan blev det slagsmål. Efter en stund sa Bella; "Jag nöjer mig med dig, Rön. Edward var ändå så ful. Och otrogen. Förresten, jag följer med er i jakten på Jacob Black.
"Eh... hur faen visste du att vi letade efter Jacob Black?" sa Justin.
"Ehm, bara kände det på mig" sa Bella och log :)
"Ehm, okej" O.o
------
Kommer Bella gå över till The Dark Side?
Kommer dem hitta Jacob Black?
Kommer Voldemort hämnas på Rön?
Fortsättning följer!
OBS! Fick hjälp av en kompis.
PS. Ta inte illa upp av den här sagan jag hittar på, det är bara på skoj.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var med och kom på roliga namn till de tre grodorna i min skål och få länkning om du kommer på ett av de tre bästa namnen! :)



Kul grej :) /Amanda



2010-10-24 @ 17:57:30
URL: http://amandaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0